6 Aralık 2013 Cuma

Amigurumi Çim Bebek

    Benim için gün sabah 7 de başlıyor. Hem anne hem ev hanımı olmak kolay değil. Kahvaltıydı, bulaşıktı,kreşti,temizlikti, yemekti derken günüm bitiyor. Tabi bir de küçük bebeğim var onun ihtiyaçları da ayrıca bir zaman alıyor. Tüm bunlar artık benim için rutin haline geldi. Eminim çalışan bayanlar için hayat biraz daha zordur.Allah tüm ev hanımlarına kolaylık versin.
    Tüm bu yoğunluk içinde bazen insan kendini rahatlatmak istiyor. İşte benim de rahatlama aktivitem örgü. Elişi yaparken bütün yorgunluğumu atıyorum. El kaslarım yorulsa da beynim, ruhum dinleniyor.
     Adını saçlarından alan Çim bebeğim biraz farklı bir tarz oldu.


    Şortu çıkarılabilen bebeğimin üst kıyafetini üzerinde ördüm için üstü çıkarılamıyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder