17 Aralık 2013 Salı

Amigurumi Örgü Balık ( knitting fish )

    Kitaplar benim hayatımın vazgeçilmezlerindendir. Kitap okumak insanın hayal dünyasını genişletiyor, olaylara daha geniş açıdan bakmayı öğretiyor, bir başka insanın duygularını anlamayı yani empatiyi öğretiyor ve bence en önemlisi karşıdaki insanın farklı düşüncelerine rağmen hoşgörüyle yaklaşmayı, sabrı öğretiyor.

    İlköğretimde hikaye kitapalarına ağırlık verirken lisede daha çok roman okumaya başladım. Üniversitede düşünce yazıları  ilgimi çekti. Şu anda ise kendimi geliştirmek, bilmediğimi öğrenmek için okuyorum.İnsan okumalı ki kendi bilgisizliğini bilebilsin.

    Bahsedeceğim oyuncağı oğlum örmemi istedi. Oğlumun balıklara karşı özel bir ilgisi vardır. Balık çizmesini de, balıklara bakmasını da, balık yemesini de çok seviyor bıdık :) ; Oyunlarında da sık sık hayali balık tutuyordu.Ben de balık örerek yavrumu mutlu etmek istedim. Örünce o kadar mutlu oldu ki bir ip bağlayıp bütün gün koltukta balık tuttu :) Oğlumun mutluluğu beni de çok mutlu ediyor.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder