26 Aralık 2013 Perşembe

Amigurumi Örgü Knitting Hello Kitty

    Ağzı olmayan bu sevimli kediciği görmeyen yoktur herhalde. İsmi çok bilinmese de kıyafetlerde,çantalarda,tokalarda,bardaklarda,oyuncaklarda,vs. aklınıza gelebilecek her yerde baskıları vardır. Basit ve sevimli olmasından mıdır bilinmez ülkemizin insanı da bu karakteri benimsemiş durumda. Aslında bir çizgi film karakteridir Hello Kitty. Başında tokası üzerindeki elbisesiyle şirin mi şirin ağızsız bir kediciktir. Ben de bu kediciği diğer örgü severler gibi örgüye dökmeye karar verdim. Daha önce de bahsetmiştim. Ben bir örgü öreceğim zaman genelde çizgi resimlerine bakarım diye. İşte bunu da çizgi resme bakarak ördüm.



    Bakarak ördüğüm çizgi resim:




   Örmesi de çok kolay. Beyaz iple başlanıyor. Kalın ip olursa daha çabuk biter. Kafadan sonra vücuda geçilerek baştan aşağıya doğru örülüyor. Ben ayakkabısında ufak bir değişiklik yaptım. Böyle daha hoş oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder