4 Aralık 2013 Çarşamba

Amigurumi Kız ve Erkek Örgü Bebeklerim ( knitting doll )

    Mevsim kış, hastalıkların vücutlardan eksik olmadığı dönem. Tatilde gittiğimiz Antalya'da başladı ilk griple savaşımız. Antalyalılar bilirler Antalya'nın havası nemli ve ağır olduğundan bu tür bulaşıcı hastalıklar hemen yayılıveriyor.Kızım orada kuzeninden kaptı şifayı . Haftalar sürdü iyileşmesi sonra da ben hastalandım. Öyle ilaç kullanan bir insan değilim. Ha iyileştim ha iyileşeceğim derken iki haftayı geçti hastalığım ama nasıl bir hastalık. Resmen boğazlarım yara oldu; kulaklarım ağrıdan mahvoldu. Sonrasında ise oğlum hastalandı. Hastalığının ikinci gününde hemen doktora
götürdük yavrucağım benim çektiğimi çekmesin diye. 10 gün antibiyotik, ağrı kesici, ateş düşürücü kullandık; fakat ilaçları bırakınca çok daha kötü oldu. Sabahın erken saatlerinde acile gittik hemen. Doktor daha kapsamlı iki antibiyotik daha verdi. Yavrucağım ilaç kutusu oldu resmen. İyileşmesi için de yapılabilecek çok da birşey yok maalesef kullanması lazım. Bu seneki gripler çok ağır geçiyor. Urfa'daki tanıdığımın söylemiyle Suriyeli kardeşlerimizden onların bünyesinin alışık olup da bizim zor kaldırdığımız hastalıklar geçiyor. Grip salgını da çabuk yayıldığından her tarafta görülebiliyor. Onlar için çok zor o koşullarda yaşamak. Rabbim kolaylığını versin yar ve yardımcıları olsun. Yakın olduğumuz için o zorluktan az buçuk biz de nasibimizi alıyoruz galiba.
    Neyse evimiz bu sıralar hastalık evi olunca konuya da hastalıktan giriş yaptım. Size ördüğüm biri kız biri erkek iki bebeğimden bahsetmek istiyorum. Boyları 28-29 cm olan bu bebekleri büyük zevkle ördüm. Hatta erkek bebeğin adını bile koydum :Alican :)



    Alican biraz da entel-dantel erkek çocuğu :) Kız bebeğim de bir bu kadar şirin oldu.

    Bebeklerde boyut büyüdükçe saçlarını yapmak da zaman alıyor. Büyük boyutlu oldukları için bir haftaya yakın sürede ördüm tanesini. Sattığım bu oyuncakları alan çocuklarımız güle güle oynasınlar bebekleriyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder