25 Mart 2014 Salı

Amigurumi Örgü Bebek ( Doll)

   Örgü hayatımın vazgeçilmezlerinden. Yemek gibi, su gibi ihtiyaç duyuyorum örmeye. Galiba ben örgü tiryakisi oldum. Örmediğim zamanlar kendimi boşlukta hissediyorum, bütün günüm kötü geçiyor. Örgüye benim gibi bağlı olanlar eminim beni anlıyorlardır. Elimdeki sağlık probleminden dolayı örgüme bazen ara vermek zorunda kalıyorum. Bu son örgümü de 2 günlük aradan sonra ördüm. Biraz plastik bebeklere biraz da çizgi resimlere bakarak kendimce hayal dünyamda bir karakter oluşturdum ve bunu örmeye karar verdim.



   Saçları renkli, elbisesi modaya uygun bir çizmeli kız yaptım. Bu bebek aynı zamanda benim için bir ilk oldu. Ayaklarını nasıl yapayım derken deneme yanılma yoluyla çok orijinal, rahat ayakta duran bir bebek ortaya çıktı. Saçlarını ise bukle yaptım. Bukle yapımını daha önce anlatmıştım fakat ben bebeklerimde hiç kullanmamıştım. Bu açıdan da ilk oldu. Her iki tarafta iki adet bukle var. Bunları da kurdeleyle bağladım. Çizmelerinin yakın çekim hali:


   Aslında ayakta dursun diye bir çabam yoktu. Ördükten sonra yere koyayım dedim ayakta duruverdi. Sonradan fark ettim yani. Örerken ten rengi için Nakonun baby lüx minnoş ipini, diğer yerler içinse ören bayanın tango ipini kullandım. Yaptığım bebekler arasından en çok bunu sevdim ben. Sizce nasıl olmuş ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder