18 Mart 2014 Salı

Tığ İşi Örgü Kız Çocuk Beresi

   Tasarımı ve formülü bana ait olan atkı - bere takımını görenler ya yapılışını soruyor ya da eline alıp uzun uzun inceliyor. İtiraf etmek gerekirse ben de çok beğeniyorum bulduğum bu modeli. Çocuklara hem çok yakışıyor hem de çok albenili. Yanımızdan geçenler bakmadan edemiyor :) Ufak değişiklikler yaparak ördüğüm berem:



   Ufak değişiklikten bahsedecek olursak; diğerlerini beyaz üzerine farklı renk yaparken, bunu lila üzerine beyaz renk yaptım. Yani berenin rengi lila oldu. Kızımın beresi gibi bunu da orta kısmına çiçek yapıp diktim. Farklı olarak kulaklık kısmına örgü bebekler yaptım. Bereyi kızımda denedim inanılmaz yakıştı. Çok şeker oldu. Küçük bir prensese benzedi.

   Bere 1-4 yaş aralığına uygun. Kafa yapısına göre bu aralık daha da büyüyebilir. Berenin lila kısımlarını Ören bayanın Tango ipiyle, beyaz kısımlarını ise Nakonun Vizon ipiyle ördüm. Berenin uç kısımlarına ponpon yaparak süsledim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder