14 Mart 2014 Cuma

Amigurumi Örgü Dişli Canavar Dinazor

   Oğlumun haftalardır benden istediği oyuncaklar vardı. Bir gün "bana canavar yap" derken başka bir gün "bana dinazor yap" , başka zaman da "bana araba yap" diyordu. Malum annesinin elinde sürekli örgü görünce bundan oğlum da nasiplenmek istedi. Ben de elimdeki örgüleri bitirince oğluma tam da istediği gibi bir oyuncak ördüm. Bu oyuncağın tasarımı 3.5 yaşındaki oğluma ait. Dişli  olsun , canavar olsun , dinazor olsun diyerek yönlendirdi beni. Aslında ben biraz küçük yapayım diyordum fakat doğaçlama olunca sayıları pek tutturamadım galiba ve ortaya iri yarı kocaman bir canavar çıktı. Oğlum çok mutlu oldu. Özellikle dişleriyle oynamak ağzına bir şeyler koyup çiğnetmek çok hoşuna gitti. Bu da diğer oyuncaklar gibi çadırdaki yerini aldı.

   Bu canavarı örerken bir yumak gider diye düşünüyordum fakat 2 yumağa yakın ip gitti. Bacaklarını ayrı ayrı örüp diktim. Dişlerini de ayrı ördüm ve dikerken altlı üstlü çapraz olarak diktim. Kafasını ayrı ördüm sonradan vücuda diktim. Kafasındaki dikenleri de ayrı ayrı örüp diktim. Mezurayı çocuklarım kaybettiği için boyunu ölçemedim fakat göz ayarı enine 30 cm i aşıyor galiba. Bu dişli, yarı sevimli, yarı canavar dinazoru ben de çok beğendim. Bakalım sizler de beğenecek misiniz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder